Oct 10, 2012

17th Dec 11 Wedding ceremony



 

現在産休中。
毎日暇なのでので、またブログを書き始めることにしましたぁ~。

まずはアップしてなかった結婚式あたりから(笑)

昨年12月17日に無事結婚式を終え、私は早瀬から山口裕子に変わりました^^

結婚式は親戚・家族と多くの友人に祝福され、とっても幸せな一日となりました♪

皆様、その折はご足労いただきありがとうございました☆



I'm taking  maternity leave,now.
I have a lot of time. That's why, I began writing my blog again.


First, I will write about my wedding ceremony on Dec 17th last year :D
The day became soooooooooo beautiful day, because we received blessing from our families and friends.

場所は南青山のサンタキアラ教会
緑の壁面が出迎えるとても都心とは思えない素敵な式場でした☆
 
 
 
☆Point of Japanese-style wedding ceremony☆
 
This is Japanese style wedding ceremony. It is not a real chapel, just the atmosphere is similar to Christian-style.
In Japan, many people choose the style. Because for Japanese, chapels have a bright image and romantic feel more than Japanese-style:D
Many of present-day Japanese do not consider that it is strongly related in religion by the marriage ceremony.


No comments: